Men kan tänka mig att det blir lite mer tryck på packningen utåt när lagret går varmt? All smörjning är ju bättre än ingen såklart men det märker du väl om du lämnar snigelspår efter dig :p verkar ju onekligen som en fiffig lösning men jag är lite skeptisk till att smörningen du faktist har i lagret snarare kommer försvinna fortare. Klart värt ett försök? (har för övrigt uppmärksammat ett litet glapp i min bakaxel också Efter dryga 350 mil , ska det vara totalt stumt eller kan det vara ett minimalt glapp redan ifrån början? Märker det när handbromsen är i. Sorry för trådstölden)
"Har jag min handbroms i och rullar maskinen fram och tillbaka så glappar men de är glidpinnarna till bromsoket som glappar"Det glappet ja menar! Ok men jag ser att "guiden" för carriern på sidan "glappar" frammåt/bakåt ytterst lite, ska hålla lite knas om de blir värre. Kanske kolla lite närmre när jag byter bromskivan
Ja men hade upptäckt glappet _innan_ denna lilla hjärnproppen.
Vad är det frågan om? Är det inte bättre grejjer än att man måste byta så ofta? Jag tvättar aldrig med högtryck, klarar jag mig bättre då, eller? Badar sällan med den, men regn blir det ju en del. Vad i övrigt ska man tänka på om man vill slippa byta lager i tid och otid? J_vla kina-skit.
...Vi kan ju montera en fettnippel på din med Hellman vid nästa byte