Kan starkt rekomendera -05 Troy Lee... Äger en själv och har inte haft några problem hitils... +att den går som satan, drar lätt polarens LTZ [/quote dom där ####### drar ju allt...
Citat från: "kenta"Zacka, köp en riktig maskin så slipper du problemkanske, man vet aldrig, men o andra sidan, jag vill inte ha några problem med remmar, vikter o koppling, har läst att linhai verka ha lite problem med det ibland men KFX verka va grym ändå Vill du köpa en Linhai? jag vet en som är till salu
Zacka, köp en riktig maskin så slipper du problemkanske, man vet aldrig, men o andra sidan, jag vill inte ha några problem med remmar, vikter o koppling, har läst att linhai verka ha lite problem med det ibland men KFX verka va grym ändå
Citat från: "kenta"Zacka, köp en riktig maskin så slipper du problemkanske, man vet aldrig, men o andra sidan, jag vill inte ha några problem med remmar, vikter o koppling, har läst att linhai verka ha lite problem med det ibland men KFX verka va grym ändå Funderar du på en KFX, kan du lika gärna köpa en "Brute",så får du 4+4 på "köpet"
Ja så kan det va Jag skulle personligen alldrig köpa mig en Dinli, linhai eller liknande. Känns fel.Det blir nog en Predator 500 Troy Lee i helgen =D en 05, gått 5 timmar. Återkommer med liter bilder=D