Det var inte mycket olja i den där inte...Men har du inte nån oljesticka, nivåglas eller liknande?Kolla då där mer noga än på diverse mått, enheter och liknande.Det är ALLTID verkligheten som räknas, inte teorin, så hur mycket olja man har hällt i motorn teoretiskt är aldrig lika viktigt som hur mycket olja det faktiskt FINNS i motorn. Oljesilen borde man väl snabbt och smidigt kunna tvätta i lite bensin och sen låta dunsta?Personligen undviker jag vatten i motorn, och diskmedel också, men jag undviker ju å andra sidan att skruva helt.Och till sist, kulören på en olja är av mindre betydelse, min är nog röd från början.
BRA!Sorry för OT... men.... eftersom det inte finns så mycket på Youtube där fyrhjulingar kör på gata och krockar så blir det än en gång en filmsnutt med en tvåhjuling.Inte säkert att det gått så här när man har stödhjul, men man kan ju hitta större hinder än ett litet rådjur på 25 kilo... och det kan fresta kroppens största organ.Huden. (här kanske även benet blev brutet iofs)