Vad är det med dig nudå? Här ska f*n inte börjas om. Vi måste reda ut detta nu. Söndra och härska - mitt måtto!1. Jag la upp bild med bristfällig info (fel av mig)2. Du tänkte att det kanske var plåtarna som var nya men vågade inte kommentera dessa om bilden nu bara handlade om hjul, så du ifrågasatte vad som avsågs. (helt korrekt av dig)3. Jag bad om ursäkt och förtydligade.4. Du försökte släta över ditt ifrågasättande genom att förklara dina tidigare här redovisade tankebanor. (valfritt av dig)5. Jag gjorde en avstickande förklaring ang plåtarnas funktion. (eftersom du någonstans måste ha tyckt at dessa var iögonfallande)6. Du konstaterar att vi har "svårt att förstå" varandra. (knasigt av dig)7. (nu) jag försöker reda ut hela soppan genom att skriva ett av världshistoriens mest komplicerade utredningsinlägg. Men visst visst, hej på dig själv.Frågor på det?
Jävligt snygga hjul hehe men som Jimmy skrev kör försiktigt dom är spåriga pga bredden
Bidde ju sketa snöggt =)
Jahaa det var alltså plåtarna du menade från början. Snygga.
Hej, Jag heter Per,vilken fin Raptor! Är den snabb?Varför har du köpt asfaltsdäck som är hala på asfalt? Är inte det farligt?