Ett litet försök att städa lite mellan trådarna:En oktandiskussion från http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=39765.msg378052får sitt svar här:jag trodde det var originalkolv, men både Bulten och race hade alltid kört på 98, så jag vågar fan inte pröva nåt annat. men det är ju fantastiskt om det kan gå på 95. hur tar jag reda på detta då?
Stod länge å beundra din maskin på jobbet i dag ...sjukt snygg ....nu vill ja handla massa saker te min oxå men de får bli om ja river ner den i vinter! Sjukt snygg iaf =) tror inte min e lägst längre iaf
Vet inte någon utav dom om kolven är bytt?
Ja, rätt låg är den. Sen delar jag kanske inte race:s smak angående energidryck, 11st monsterdekaler är lite väl många... Jag stog länge och beundrade dina snygga tankdekaler, baloo!
....att klistra ner min med såna dekaler du har...
Vi kan försöka pilla bort några av mina när vi ses och flytta över till din. Går det så går det, och du, det är gratis!
Flytta dom i smyg hell-man han märker nog inte alls att det kommer från din;)
Hädan efter kommer ja parkera i cykelstället bland eu mopparna så slipper ja få min dekal trimmad:P
Hallå race! ser du så hjälp mig!
Hej,Jag har inte hört något annat om att det inte skulle sitta orginalkolv i Jag har inte bytt den iallafall och bulten nämnde inget till mig så var har du hört det? Att vi väljer 98 e ju bara för att vi kan
Nja, jag trodde allt att det var originalkolv i, men Raecer ifrågasätter ju 98-tankandet...NEEEEJJ! Det är ju viktigt att vi står bland de andra grabbarna i solen! Jag looooooovar att inte pilla på din!