...ta det med ro o gör det som är skojigast: GASA
Hmmm. Försäkringsbolag är ett släkte för sig. I fredags i bilen hem (med hojen på kärran) ringde jag DINA försäkringar-kontoret för att aktivera den nya försäkringen. Då sa en trevlig röst att de stängde kl 12 den dagen.... Så jag har ju ingen försäkring på den i helgen Det lite roligare är ju att den kommer bli 100 spänn billigare att försäkra än 350:in, kvinnan på DINA hade inga stölder rapporterade på Borile så.... Men nån mil har det väl blivit!
Dina försäkringar har jag och flertalet inget gott att säga om.Spelar ingen roll om det är billigt och teckna när de pissar sina kunder i ansiktet när det är åt andra hållet.
Har haft mina bilar och hemförsäkring där senaste 2 åren, fick en vattenläcka på trycktanken, bälgen visade sig senare, och dom kunde inte äns skicka en människa o "titta" på skiten för att dom ville få de till att rörmokaren skulle nyttja sina försäkringar. Va har man hemförsäkring till då frågade jag.... Har ju inte haft vatten på en vecka nu eftersom rörmokaren inte dyker upp...Hon bara skrattade mig i rakt i örat. Jag har nu bytt försäkringsbolag.