Okej, här är min pärla...lite halvtaskiga bilder + att jag kunde inte blura nummerskylten så ingen bild bakifrån Ska fixa bättre bilder sen...iallafall...Renegade 1000xxc-12Xenon 35w gånger 4...skitnöjd...behöver inte ha några extraljus...handtagsvärme brp...skitnöjd, varmt fort+att handtagen sitter ordentligt+ att det är modellanpassat...Vinsch, warn rt 25 med syntetlina+bumber+linstyrning..+fjärr, nöjdbukplåtar ala go off road "full armor 10mm plast" Däck och fälg är ett arv från min outlander 1000 dvs mudzilla28/12/12 runt om..Mycket nöjd Skärmbreddare... helt okej... lite dålig passform fram...´Väskan bak fick jag på köpet.... helt okej...Gps Nuvi 500 med friluftskarta ...har räddat mig några gånger...vill inte vara utan På önskelistan står det:Diod till drl lampan... + möjlighet att tända den utan att ha på tändning... sug på den.. Snorkel verkar behövas då den tar in vatten i variatorn... Lite höjning hade varit najs... Annars är jag jätte nöjd [/quoteAaahhh vad jag saknar min Renegade