Skoja inte fick jag ratta en sådan racer eller en S1 evo så skulle jag fan vara världens lyckligaste
Om du fick välja mellan det och att utrota vargen då?
Inte är väl Nizze så hjärtlös att han vill utrota ett djur, kanske mer att de bor nån annanstans. Visst?
Bra varg = död varg, bor mitt i smeten av ett flertal vargrevir och det känns ju sådär rockigt.not
Jag förstår folks oro som bor i skogen men finns det ett enda fall där vargen angripit och skadat en människa i sverige?Man borde oroa sig mera över älgarna som är betydligt "farigare"[/quotesista kända varg attack i värmland då en person blev dödad av varg var i 1870 i jössefors, men det har varit många möten med varg i koppom även inne i samhället. samt att dom är inte skygga utan kommer obehagligt nära.
Vem var där först, folket eller räven med stora tänder?
Tror att vi lägger ner den här diskussionen innan det blir tjafs hit å dit, vi alla tycker olika jag tycker inte om vargen då det är hybrider som dom planterat in i sverige, några ser dom som riktiga vargar och vill ha dom kvar, så innan det blir pajkastning om vem som är vargkramare å inte så lägger vi ner.