Musiken är den något som följer med i redigeringsprogramet?Tycker man hör den på nästan alla filmer nu för tiden
Nädå, men av nån anledning tilltalar den typen av musik filmskapare här inne och just den låten väljs otroligt ofta.Själv tycker jag filmer blir mer nyansrika om man har en oväntad musik, dvs okool.
Gällande vinkeln på kameran så tycker man ska akta sig att ha för brant vinkel. Bara se fronten + nån dm är inte alls roligt
Musik i filmer med motorer borde förbjudas enligt lag.Personligen tycker jag att minst halva upplevelsen är motorljudet
Jo, men godmorgon på dig du j*vla bakåtsträvare. Om du någongång lyckats få upp ett fordon med motor snabbare än promenadfart och dessutom monterat en kamera på skiten, så kommer du inse att den där motorn morrar inte ensam på ljudspåret. Ofta ligger det ett fruktansvärt brus från vinden med som gör att jag hellre lyssnar påen skön melodi.Men som sagt, om man bara harvar runt på en gräsklippare i skog och träsk finns ju ingen vind.
ett klipp där jag inte hör motorn är ett för mig värdelöst klipp.Visst vill du att frun ska låta lite när du besudlar henne.Ovan nämnda var kanske lite långsökt, men nu är det redan skrivet