Ludde... Kolla dina senaste 10-15 inlägg. 80% är bara smileys. Kan du inte tillföra en liten text varför du tycker nåt är roligt iaf?
Däckens lufttryck. Han ställer in däcktrycket från hytten. Lyx. Och inte så lite coolt!
Vist kan jag lägga till lite text också men jag gillar smileysar men jag lägger till lite text från och med nu är du nöjd då Pelle?
jag är nöjd iaf. Fast vänta nu....innebär det att du slutar med smileysar helt nu? Själv är jag rätt orolig för att Afro inte slits tillräckligt här på forumet. Han är dåligt använd.
Annars kan man ju faktiskt skippa att göra vissa inlägg som inte tillför något i tråden ibland... Man behöver ju inte skriva bara för att skriva.Sen om du lägger till typ:Snyggt! Istället för: Spelar knappast nån roll. Det tillför ju knappast något mer.
Nu är det djupa diskussioner, men allvarligt, varför lägger man in en rekommendation om en youtubefilm här? Jo, för att dela med sig av något man själv gillar. Och då är ju folks reaktioner ganska intressanta. Själv tycker jag det känns pisstrist när man lagt in nåt här och sen ingen reagerar. Så för min del är det bara att smileysa vidare! Men som pelle var inne på; förklara gärna varför!