Kontraktet träder ikraft den 1juli så det finns lite tid kvar innan dom (kanske) gör om allt därute.
Antar att herr anders inte väljer att kommentera. Men det är väl din typ av människa. Och så fortsätter du slänga med information som inte stämmer... ?!?
"Natunmupp /nisse skaran" m.f.l. själva någongång kan gjort sig skyldiga till ett dyligt brott.Eller parkerat bilen utanför asfaltbeläggningen (= terrängkörning) vid t.e.x. skoglig besiktning.
Enligt terrängkörningslagen är det tillåtet att parkera i terräng i närhet av väg
Sååå, vad stämmer inte? att du skulle vara styrelsemedlem i satvf? .Visst är det så, och vad gäller den sista meningen i ditt första inlägg i tråden har du en "hård nöt att knäcka", tyvärr har du kanske "knäckt" mer än du tänkt dig.
Jag har tillskrivit dig... ok fel av mig du är inte kommunanställd... men de är din uppdragsgivare. Tråkigt att duanvänder ett forum för entusiaster för att samla på dig pluspoäng hos en kommun. Då syftar gång på gång på tex Botkyrka Kommun. Ja de är aktiva i ämnet... och det tror jag att de flesta tycker är mycket positivt... de lyfter problemet och kanske kan det komma någon bra lösning ur det. Men jag vet inte vad det ska hjälpa när tex du sitter och brer på. Vill inte du ha lagliga körområden? Vill inte du att arbetet ska leda till lagliga tex körleder? Du är rätt barnslig i ditt handlande. Fröken fröken... Du kastar sten i glashus...