vi från uppsala vill bara säga att det va riktigt kul!bästa va att träffa en massa likasinnade...sen att det kanske inte va alla som delade vår kärlek till lera lika mycket som vi gör,,,,
ATV ADVENTURE I MYCKELGENSJÖ FÖR 2006 ÄR NU ÖVER!!Vi Från Norrlands ATV & QUAD SUNDSVALL Var ju Självklart På plats!Träffen i myckelgensjö var injobbat under hela sommarn för att kunna genomföra DET HELT OTROLIGA TRÄFFEN. Det hade varit både svett Å tårar motgångar Tunga steg nästa som att ge upp hoppet...Men är man ifrån RIKSÄVENTYR! så ger man inte upp så lätt...Det var just som Fredrich & Camilla Och camllias Far inte gjorde.utan dom gav allt som stod i sin makt..Att träffen skulle genomföras.. Sagt & Gjort..DOM LYCKADES ATT GENOMFÖRA NORDENS STÖRSTA TRÄFF!!DET BLEV ETT DUNDERBRAK!!!!! PÅ CAMPINGEN I MYCKELGENSJÖ..Allt var noga genomtänkt inget var lämnad Åt slumpen..Och noga planerat presis som Gängen i jönssönligan.in i det minsta detalj och tajmat Å klart!!Roliga Tävlingar Bra vägar i skogen med markeringar och anvisningar..grillkvällen med mat å Dryck Mycket trevligt umgänget.Trubadurkväll i Pubstugan Grillning av grillspet...jaaaa Kan bara inte skriva mer...DETTA MÅSTES UPPLEVAS!!Men det är nya planer på gång för 2007Vi från Norrlands ATV & QUAD SUNDSVALLVill tacka Fredrich & camilla För mycket Trevilgt Tillställning och var mycke bra tillmötesgående och KANONTREVLIGT PAR!!JAG FRAMFÖR ALLT SÅ VILL JAG TACKA!!GÄNGET FRÅN DENADAOFFROAD OCH TACKA JÄTTEMYCKE FÖR WINCHEN!! NI SKULLE BARA VETA HUR GLAD JAG BLEV!!!TACK ÄN EN GÅNG..OCH TACKA FÖR KAFFET SOM MINHOJ BJÖD PÅ vägen upp till träffen!Och övriga sällskapet Vill jag åxså Tacka för mycket trevligt folk med mycke skratt å stohej!!!!!Det kommer in bilder påQUADSWEDEN.SENORRLANDS ATVPs Tacka även Camillas far som var en kanondansare på golvet trots sin ålder.....Tänk på detta nu nästa gång.Så tveka inte att åka på denna träff vid 2007MVHVi från WWW.NORRLANDSATV.DINSTUDIO.SE