Intressant!jag är intresserad, skulle behöva alla plåtar, vad kommer priset hamna på cirka och när kan dom finnas klara, är 5mm alu jag är intresserad av alternativt 4mm RF (har själv kontakter på laserskärning av RF så¨det är inga problem, och är konstruktör så om du vill dela med dig av ritningarna är detta helt okej )
Blir det bara till yamaha eller?
Rostfritt? Njae då blir de ju både dyrt och onödigt starkt? Kanske skulle kunna sträcka mig till a-arms skydd i rostfritt för utseendets skull men de e ju lite böjar o krökar som sagt o man får i princip forma lite manuellt vid ett stadie om man vill följa böjen... Aja vi börjar med aluminium som ändå är mitt område :pNär blir de färdigt? Ja som sagt a-armarna först, så eventuellt till helgen eller mitten på nästa vecka. Pris? Ja inte i närheten av va dom som säljer idag ska ha de kan ja ju säga direkt... Måste ju lösa lite bultar o dylikt som passar ihop o lite så, så man får ett fungerande kit så att säga. Så kan inte säga exakt, men hundralappar ska nog räcka!Pris för ett komplett set för hela undersidan kan jag inte svara på men ta a-armarna som riktpris på resten så kan ni gissa själva, motorskydd blir också "billigt" då de i princip bara är en plan plåt värre blir det med svingskydd då de blir flera bitar som ska svetsas ihop för att funka, den biten blir kostsammare helt klart, hur mycket får vi se men de blir inte än på ett tag. Kanske blir motorskydd i samma veva som a-arms skydden åtminstone... Får se hur mycket tid jag kan lägga.Bara för att klargöra så tycker jag bestämt det räcker gott o väl med 3mm till a-armarna för det är så liten yta imellan armarna samt att infästningen ligger i "botten" så blir ju totalt 6 mm därvid, får man smällar som pajjar dom så har man kvaddat upphängningen iaf!. De står jag fast vid. Motorskydd blir troligtvis 4 mm kanske fem men beror på hur de ska göras... Hoppas det mättade frågorna.