haha jo jag har funderat på den. men är inte det dyrt för en raptor som gått 11xx och inte är något direkt lullul till? eller är det vad man får räkna med att ge för en begagnad ivf?
Köp nu Robban! Jag kan hänga med dig, tror faktiskt inte dom milen spelar någon större roll om den är välvårdad. Vad det gäller priset har jag typ aldrig sett en vägreggad under 60k så tror det är vettigt pris. och som tidigare talare sa. Prutmöjlighet, legat ute ett tag och har bor ju inte i händelsernas centrum precis Så det är bara slänga ett bud på 48 eller nåt o se va han säger (och den sista texten i annonsen brukar inte generera fler köpare direkt)
Om du är sugen på en Raptor 700 så ska du väl ha en sån. Inte så kul att lägga massa pengar på något som du bara nästan vill ha. Håll ögonen öppna så dyker de upp. En finns på blocket nu i Tranemo.http://www.blocket.se/alvsborg/Yamaha_Raptor_700_39453932.htm?ca=17&w=3 Har legat ett tag så det borde vara prutläge bara du inte sparkar på däcken och det är bäst du pratar Svenska.
Däcken på denna är ju skitdåliga så där går ju 4000kr direkt till nya däck. Absolut något att påpeka när man ska pruta.