direkt från buren till moddningen(tyvärr dålig bildkvalite)dresel strypningar tas bort :twisted: HMF-SLIPON monteras så klart :twisted: och en mapkeyMÅSTE BARA PROVKÖRA NU GRYMT SKÖNT ÖS :twisted: dax för lite lysen å killswitchnerfbars är ett måsteonsdag den 9/8 på banan vår,OTROLIGT vilken maskin LTR:en är :twisted:
runkengår LTR bättre i orig utförande än din förra LTZ ?sen en fråga till, var det inte du som hade en kompis som turbo konverterade sin LTZ ?
Citat från: "zacka"runkengår LTR bättre i orig utförande än din förra LTZ ?sen en fråga till, var det inte du som hade en kompis som turbo konverterade sin LTZ ?de är STOR skillnad mellan z400:an å ltr:en,kan jämföras mellan en 245 hgv och en fullmatad rallycross bil .skämt å sido.z400 är en mycket bra maskin,men tycker de nästan är lite synd å jämföra den med ltr:en förutom att bägge är suzuki.ltr:en är så pass mycke mer balanserad å bredare än va z400 är.sen har du ju också ett OTROLIGT gas-svar me tanke på insprutningen :twisted: stämmer att polaren håller på å labbar lite me turbo-konvertering på sin z400.ligger tyvärr lite på is just nu,pga mycke jobb