Typ mellan 25-45/50 kan kanske gå upp lite om det verkligen är värt det men är dessa Honda maskinerna så bra som du säger är de av stort intresse Kör de på diesel menar du också..? har tänkt på 6x6 men det är nästan för mycket, känns som andra maskiner kan göra jobbet då, vill inte förlora smidigheten. Bra, då struntar vi i dem
Nehe.. vad synd.. undrar varför Generellt har jag fått känslan av att yamaha helst fokuserar på snabba mer än starka maskiner, men detta kanske är hel fel? Då antar jag att priset öka med utvecklingen..?Men nog känner man igen dessa gröna "baggar" o bevisligen gör yamaha starka saker också.. stör mig dock att det är bensinare... Du känner inte till någon annat lämpligt fordon som "är som en atv men går som en traktor" om ska formulera det så?
Polaris har en dieseldriven ranger, har för mig att det sitter en 900cc kubota motor i den, de lilla jag kört så känns den kanon. Men smakar det så kostar det. Som vanligt http://www.blocket.se/stockholm/Polaris_Ranger_Diesel_34461433.htm?ca=3&w=3