Bra jobbat! Är inte omöjligt man kommer ner och testar lite Surt bara med drygt 10 mils enkel resa.
Jo de är en bit men man kan ju köra fram till kvällen/natten =)Vet att de brukar komma offroad bilar från värnamo ibland och vi har även en träff bjudning ditt nu på lördag. Eftersom de är rätt nytt med ATV så är de bara jag som kört själv med bilarna fram till egentligen Januari/Feb. Då rasslade de på lite med folk. Vi bruka köra de gamla tävlings spåret och de tar drygt 4 timmar att ta sig igenom med nån kort paus ibland och de är med 4 maskiner, Tragiskt nog är de en gammal suzuki från 90 talet som tar sig fram lättast =P
BRA JOBBAT!!! http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=38541.0
Kul! Ska verkligen få tummen ur och ta mig ner Dock har jag inte installerat winsch ännu? Är det typ måste eller? Jag är för klen för att lyfta 300kg Renegade ur leran Lada Niva brukar vara riktigt grymma i leran också faktiskt!
Näh inge måste men bra å ha, Men eftersom man kör ihop så oftast behöver man inte winscha utan klara de med några gubbar som dra lite. Annars få nån annan dra bort en med sin vajer.För ett par gånger sen så pajade en jula wincsh på en maskin och på den andre så gick vajern av och så var de min och en can am kvar och de gick fint =P
Va bra Då jag är ensam i mitt gäng som kör 4x4 så känner man sig ju lite utelämnad om man fastnar där ute i spåret. Är det krav på vägreggat?