Svenne sluta skaffa billiga forums inläggs statistiks poäng. Vill du prata Dinli gör då det i ett Dinli forum!!!!!!!Men man blir ju inte förvånad när nån säger att Yamaha är skit. Dem har inte imponerat på mig vad jag har sett av dem. Den ända maskin som impatt är Grizzly 660
Hahaha skit samma men du hade har väl fått stått ut med det mesta ??
Själv har min 700 inte krånglat något alls förutom dresel skit elen ,, men efter ett mindre pill så var det fixat ,, vårdar min bebis så gott jag kan ,,-kan ALDRIG med att låta den stå smutis o nerskitad över natten-Byter olja var 50-70/mil-tätat all el med limpistol-pengar över = tillbehör/trimKort o gott det är min favorit leksak men samtidigt (citerar min flickvän) "min andra kärlek" som jag älskar att vårda och hålla fin precis som alla puts-pojkar som har blanka bilar året om P.S Älskar min flickvän också såklart
Å när har du tid att åka?
Citat från: "Libba"Å när har du tid att åka?Jag åker på den nonstop -till - från jobbet-när jag ska någonstans-jämt-har inte kört bil på någon månadjobbar jag inte så är jag ute o kör ,, och min tjej jobbar ofta kvällsskift och då är jag ute o busar