3 ggr har min hoj behövs lämnas in på yamahacenter pga att den har fet pajat och jag har bara kört 350 mil !!! De kallar jag skit kvalle!Min SMC rullade 350 mil utan några som helst problem. Sen att jag kanske missar helgens skånerunda som vi planerat hur länge som helst gör ju inte saken bättre.Jag e inte bitter... :? Jag får se om yamahacenter kan visa att de är bäst o fixa min hoj innan helgen. Återkommer med en rapport imorgon.
har nu lämnat in den på yamhacenter och de sa ca 1-2 veckor! men jag förklarade att jag MÅSTE ha den till helgen så de skulle se vad de kunde göraförst o främst går kröken sönder var 100:e mil2 den rostar som fan i alla svets fogar3 nu senast gick elektroniken sönder (CDI boxen)
jag håller då ABSOLUT INTE med om att yamaha skulle va skit :evil: min raptor 660 har rullat 230 mil o fungerat helt underbart!!jag har bara tankat, bytt olja men de måste ju göras oavsett vilken maskin man har.jag är verkligen imponerad av yamaha däremot förstår jag inte hur dinli överhuvudtaget får säljas :evil: snacka om SKIT!!