haha ja de hade varit smart o fråga där ju.. men han har gatreggad eller.. så han kan lasta av vid preem och köra med oss andra dit eller..??Funderade på en sak på din smc, har du tempmätare framme i din display..??
ja jag kollade min idag, och tittar man från vissa vinklar så ser man ju att den finns inlagd i displayen men typ lyser ej eller så, så att det borde gå o få den till o funka..fan så taggad man e till imon, ska bli sjukt skoj..
ja det tåls att kika på nån kväll om det går att bygga om eller uppgradera den eller nåt.. laddad för imon eller.?
ja jag körde hem idag efter ja varit o jobbat lite en stund, fy fan så gott de var, sen har jag gjort lite service inför imon, ny olja, nysvetsat avgassystem och lite småplock..
Fan en annan får ju ligga bakom i avgaserna låter det som. En liten 250cc helt strypt enligt original. Men bara rullat 17 mil än så har inte velat öppna upp henne än. Blir riktigt kul att komma ut imon och hoppas också på mycket folk.
jaså vad satte du i för munstycke då..?? nedå inte ska du behöva ligga i avgaserna, vi håller jämn takt dit upp så ingen blir efter såklart.. så fort hon e inkörd så ska hon strippas och fixas till