Det ligger väl nåt i det att det var onödigt att blanda in andra/sina lampor i denna tråd, men tycker ändå att man kan ha lite överseende.Av Erics alias kan man misstänka att han är 12 år, och hur många tolvåringar kan i dagens läge ens föra sig bland folk?Jag är imponerad över att han ens ÄR återförsäljare.Många av dagens ungdomar har låtit hjärnan ruttna bort framför BigBrother och Facebook, vår sommarvikare från förra året är ett typexempel på sånt!Han var 20-22 år gammal men fattade inte att han var tvungen att koppla in VATTEN när han skulle köra högtryckstvätt (så han stod alltså och körde "ångtvätt"), han visste inte var Balkan låg och han glömde fikat varje dag så hans mamma kom med bilen varenda dag och lämnade en paket vid nio.Så som sagt, en så här vaken tolvåring bör bemötas med lite mer respekt och lite mindre påhopp tycker jag nog.
Bästa skriften på atvforum!Tack!Mvh: Eric
Var in på biltema idag för att klämma och känna och eventuellt köpa, den där 30wattarn var väl mest intressant pga specen, tyvärr fanns dom inte hemma där jag var, men sitter nu och jämför lite siffror, ett axplock:biltemas 27w ger 1700lumen 399kr, biltemas 30w ger 3000lumen 999kr humanhabits 27w ger 2520lumen 779krthörner maskin 20w 1800lumen 749krthörner Hella 42w 3000lumen 4624krstrands 18w 1400lumen 399krstrands 48w 2880lumen 699krstrands 35w xenon 3200lumen 599krsom en liten sammanfattning så vill man ha mkt ljus är biltemas 3000lumen billigaste ledlampan av dom jag kikat på, nästan 5st för en från hella, men då är man ändå uppe i 30w och en tusing, då kan man lika gärna köpa 35w xenon för en sexhundring eller abl 730 från swedol och petar i 35w xenon i dom, men siffror visar inga ljusbilder och dom tycker jag är viktigare, 1500lumen på rätt ställe är bättre än 3000lm på fel ställe