http://www.xgxracing.com/
Jag hittade iaf inget i Sverige, och kan tänka mig att det inte finns.Själv beställde jag till gött pris från Ebay...//Mattias
Citat från: "Iceii"Jag hittade iaf inget i Sverige, och kan tänka mig att det inte finns.Själv beställde jag till gött pris från Ebay...//Mattiasklart de finns, de finns ju återförsäljare till one industries tex.
Citat från: "fJORTiS"Citat från: "Iceii"Jag hittade iaf inget i Sverige, och kan tänka mig att det inte finns.Själv beställde jag till gött pris från Ebay...//Mattiasklart de finns, de finns ju återförsäljare till one industries tex.Jo visst finns det ÅF till One, och dem kan säkerligen ta hem till dig om du frågar snällt.//MAttias
Citat från: "Iceii"Citat från: "fJORTiS"Citat från: "Iceii"Jag hittade iaf inget i Sverige, och kan tänka mig att det inte finns.Själv beställde jag till gött pris från Ebay...//Mattiasklart de finns, de finns ju återförsäljare till one industries tex.Jo visst finns det ÅF till One, och dem kan säkerligen ta hem till dig om du frågar snällt.//MAttiasjo men vilka är åf för dom då? ^^
nån som vet nån svensk sida där man kan köpa snygga dekalkit till en YFZ 450 -06 ?sry 450 :p tänkte på nått annat