Hej alla.. Jag kollade länken från PeM... har tänkt å köpa en sådan... jag anser att det borde räcka för mig.... va fan... jag köper en sån och kör med den och skiver en dagbok.... jag kan agera testperson. Den som barossa tippsa... visst... får jag den för 15 papp...ta hit den.Jag köper en kinajojj och återkommer med en recension om kvaliten.För min del spelar det ingen roll om hojjen gör 70 km/t eller 150 km/t.Gör den 70 så är jag nöjd.....
Provkörde en kinamaskin på Mitonga racing, och den var helt okontrollerbar över 50. Likadan maskin som din bild visar.... Vänta och köp en SMC-maskin istället.
Så länge du köper av en seriös ÅF som kan något om maskiner så tror jag det ät ok. för de skulle ju aldrig sälja en maskin om de vet att det får tillbaka den 2 ggr i veckan för garanti rep.
Citat från: "STENE"Så länge du köper av en seriös ÅF som kan något om maskiner så tror jag det ät ok. för de skulle ju aldrig sälja en maskin om de vet att det får tillbaka den 2 ggr i veckan för garanti rep.Sorry men det finns inga seriösa ÅF som vill ta i så billig skit som inte håller någon kvalite över huvud taget samt är livsfarliga att köra Varför snåla med livet som insatts?? 8O :? PS. kolla alla trådar om ämnet så fattar ni bättre beslut och slipper stå med en skitmaskin som inte går att sälja vidare just pga. att den är skit DS.Ärlighet varar längst //Nonne
Ehh?? Vet inte om detta är rikta imot mig eller med mig.. Men vi säger väl samma sak.. Eller har jag tolkat det fel?