Alla får svara
...Just Yamaha ligger dock mycket långt framme även när det gäller kvalité, så de där trådarna som någon nämnde där Yamaha strular vore kul att få läsa! Självklart KAN även de strula, men med tanke på hur många som sålts och hur många som arbetar riktigt tungt, så är det en försvinnande liten del problem.Polaris är väl dock tyvärr en lite annan sak. ...
Tack... men då borde väl iofs "statistiken" bli missvisande då man ju inte kan se vad de svaranden har för något.Sen är knappast dyrare med automatik samma som bättre kvalité.Däremot är oftast dyrare bättre, men kanske inte alltid gällande just kvalitén... saker kan ju vara bättre på så många olika sätt.Just Yamaha ligger dock mycket långt framme även när det gäller kvalité, så de där trådarna som någon nämnde där Yamaha strular vore kul att få läsa! Självklart KAN även de strula, men med tanke på hur många som sålts och hur många som arbetar riktigt tungt, så är det en försvinnande liten del problem.Polaris är väl dock tyvärr en lite annan sak. Sen är ej heller är alltid större bättre... Jag har haft större, men trivs bättre nu.Riktigt bra faktiskt!Hade mycket väl kunnat köpa största/dyraste men vill helt enkelt inte ha någon av dem...Så undersökningen hoppar jag över då den känns anpassad för de som faktiskt kör CF-moto.
"Statistiken" som du har totalt missuppfattat handlar inte det minsta om märken. Jag la in frågorna för skojs skull bara för att se om man tänker rätt när man gör affär, sen om det står potatis, can allt eller you name it på har ingenting med den så kallade statistiken att göra. Får be om ursäkt om jag inte var tydlig nog i min fråga.
Aha, jag missförstod nog saken eftersom denna tråd som sagt ligger under CF-moto....och trodde därför att det främst gällde ägare till dessa.NU kan jag alltså få rösta! Jag är riktigt nöjd, så pass att jag ju faktiskt köpte en till... fan vet egentligen varför... men bara det är ju ett bevis på att jag ju mycket väl kunde köpt en ny fullutrustad Can-Am 1000 tex... om jag nu velat det.