20 knutar? Du har inte funderat på vad som händer om det skulle ta emot någon gång?
Jodå, fjädern har löst ut engång då jag kom för nära karmen fast det tog inte i så hårt Har full koll på hur vägen är så det är lungt att ligga i 20 och ploga den.
förhoppningsvis lossnar det från backen annars lossnar du
Själv skulle jag gena över en gräsmatta, genom att med full rulle på låg etta köra igenom en meterhög snövall, i snövallen fanns ett järnräcke tur att det var med en liten zuzuki pickis
Var och ploga idag och låg i 30 ungefär för att få upp snön efter plogkanterna, då högg det fast och fjäderutlösningen aktiverades men jag gled bara lite med framändan utåt och den återställde sig så jag bara fortsatte gasa
Jag skulle igenom en rishög som låg emellan träden i en allé de hamlat, med traktorn, och tänkte att jag ju i samma veva även kunde flytta rishögen, så jag sänkte skopan och gled lite sakta in i trasslet... sen började det gå trögt och till slut stod traktorn och studsade med bakänden... tänkte VA FAAAN, jävla tramstraktor som inte ens kan flytta en rishög!Så lade i fyrhjulsdriften och backade lite... SEN SÅ! Hrm. Det fanns en anledning till trögheten i rishögen.Sydkraft hade placerat ut ett löjligt elskåp precis just där min genväg fanns! Det skåpet blev dåligt.Det är redigt, full gas spar tid!Själv har jag betalt per timme vid snöröjning, så trots ordentlig airbag kör jag sällan över 10, kanske 15 km/h.Jag kör iofs inga vägar.
Det fanns en anledning till trögheten i rishögen.Sydkraft hade placerat ut ett löjligt elskåp precis just där min genväg fanns! Det skåpet blev dåligt.