Vad pratar vi om för pris ?Ser att dom kostar 4295:- vid köp av en stAnta att vi blir 10 st, vad blir kr/styck då ?eller kanske 20 st ?anta att vi kan få 20 % rabatt , då hamnar vi på 3436:-Vilket fortfarande är mycket pengar.Det finns ju väldigt många olika sorter av GPS sändare på marknaden,kan kanske ta fram pris på olika alternativ ?
Anmäler mig som spekulant
Får man ner sin försäkringspremie om man monterar dessa?Har svårt att motivera varför jag annars skall skaffa denna pryl. Visst det är en jätte bra sak om min hjuling skulle bli stulen, det är ju inget snack om den saken.Men jag bor i en liten byn där alla känner alla, vi har mycket få stölder och den kostar mer än vad min självrisk gör. Kom gärna med en bra motivering till varför jag skall köpa denna pryl så kanske jag kommer på bättre tankar.Just nu känns det är lite som att kasta pengarna i sjön för min del. Tror aldrig jag kommer få användning för den, men man kan ju aldrig vara hundra procent säker på den saken dock.
Jag kan inte argumentera men kolla här: http://lmgtfy.com/?q=Redknows+Minifinder+LIVEMvh: Eric
VISSA försäkringsbolag slipper du tex självrisken
Jo, googla kan jag men ville inte veta info om produkten utan ha en bra anledning till att skaffa den. Låter ju bra, slipper man självrisken så kan det ju vara en bra anledning till att skaffa en GPS tracker. Skall kontakta mitt försäkringsbolag och höra vad dom säger.