håller med myspappan ska man vara inne så kan man visa sin id annars tycker jag att man inte skall kunna komma in på forumet, är ju för oss som har detta med atv som intresse dela våra erfarenheter och tekniska problem istället för att åka till nån dyr verkstad så fort det blir nåt skitfel på hjullarna
Ett forum som kräver inloggning ...admintext...
Ett forum som kräver inloggning för att kunna läsa blir aldrig ett forum med något värde, antalet medlemmar skulle helt enkelt bli så få att det inte skulle finnas kompetens inom det stora fält som rör Quad/ ATV.Dessutom skulle ju de som inte är medlemmar veta vad de registrerade sig för, om de inte kunde se innehållet innan registrering.Det är väl rätt normalt att 50-75% av de som läser i forumet är gäster, alltså medlemmar som inte loggat in, eller folk som helt enkelt letar information inför köp/byte av fyrhjuling.Att någon nämnvärd del av gästerna skulle vara tjuvar som spanar innan tillslag tror jag är så försvinnande lite att det är helt försumbart, och dessutom skulle krav på registrering inte förändra något alls, då är det ju bara att registrera sig även för tjuvarna.Eller tänker ni att jag skall kräva utdrag ur polisregistret, och kopia på Svenskt pass innan jag manuellt skulle godkänna alla konton?Är man rädd om sin integritet skall man aldrig dela med sig av sitt riktiga namn, sin bostadsort, adress, telefonnummer eller sina ägodelars registreringsnummer publikt på nätet.Det är det enda skydd som finns, och det är helt och hållet den enskildes ansvar.Det enda jag skulle kunna göra är att aktivt informera om detta innan registrering, men å andra sidan så är det väl det första man som vuxen lär sina barn när de skall börja använda Internet?
Och hur många facebookkonton har över 11000 medlemmar?