Vad använder ni för redigering? speciellt dina videos Grönis var ju häftiga med musik och häftiga effekter! följer nånting med eller e de nätet som gäller?
Iallafall har jag också en GoPro Hero 2 nu med LCD MASSOR av skydd klisterlappar instruktions bok och sådant
Ursäkta bumpen.Vilket filformat ska minneskortet vara i till gopron? Jag har ett 32gb och som det var "stock" så blir det typ 10 småfilmer istället för en lång sammanhängande!Är ntfs bra eller är det jag som inte fattar något?
Det är eftersom fat32 endast klarar av att filma upp till 4gb, den börjar den på en ny när den har filmat 4 gb ungefär.Kameran stödjer inte ntfs , så man får helt enkelt leva med det å sedan klippa ihop filmerna.
Nu måste du ju prata gopro 1 från 1800talet isf? Inga problem med 64gb i 3an.Vafan en film på 10min är 4 gb
Jag har en Hero3 Black edition och den klarar bara Fat32 och då är det filer på 3.8gb som är max. Precis som Emil skriver.Sen för att glida från ämnet helt (som vanligt) så skall man akta sig för Hero3 som är släppt i den första versionen, det kom senare i år en ny "batch" med Hero3.Den tidigaste serien har massvis med problem, Säljaren på Mediamarkt där jag köpte min berättade att de fått "många" returer/reklamationer/reparationsärenden.Själv har jag haft min inne på reparation utan framgång så det lutar åt att jag kommer att reklamera den.