Kommer du att göra helsystem åt andra maskiner med?Till exempel Arctic cat?Har ju sett att du har slutburken till dom.Skulle vara roligt att se ett dynoprov med helsystem på en Arctic 700.
Är jäkligt nice!:)jag är glad att det man lagt ner sån tid på har gett resultat, att mitt system ger sån skillnad är underbartSom sagt video kommer upp idag/eftermiddag
Tja! jag har papperna liggandes på kontoret nu, Robban som har dynotech mailar dokumenten under dagen.Vi hade lite problem med att få variatorn att låsa upp på ett bra sätt så kurvan ser lite rolig ut, toppeffekten var det lättaste att mäta ut. Cf har ingen varvräknare så vi hade svårt att få ut en "snygg kurva"Den lämnar 10nm mer i vrid med effektsystemet på!:)
jag var helt säker på att varvräknare fanns på maskinen, så vi vart lite ställda då vi såg att det inte fanns, tiden fanns helt enkelt inte att lösa problemet just då, jag var 30 mil hemifrån och han hade inte grejer att lösa det problemet då, så vi nöjde oss med att få ut effekten och vridet som var det viktigaste:)