Är nöjd med min med men de är lite små grejer hela tiden å jag e inte världens bästa meck nisse.Men allt vad skruvar och gängor heter på denna maskin är skit. Man har bytt ut alla skruvar man rört på maskinen.Tempgivarn är paj på min i alla fall. Men den hoppa igång och fungerar ett tag sen hänger den sig igen. Vet inte om man ska koppla om och köra den manuellt.....Annas har de inte pajat så mycke, Byt bromsar fram, Lagat hål i avluftningsröret från variatorn som ljudämparn brände hål i!, Gängor till backspeglarna e paj =P,Winschen klickar bara för de mesta men ingen action? Dåligt batteri bero de inte på heller?, Sen diverse skruvar som lossnar bla dragkroken, Skruvarna till kylarfläkten,Så en del grejer har de ju snålats in på men med eltejp så löser man de mesta
Har Du ingen garanti på maskinen???
Är nog bara tempo givaren som går på garantin. Kanske de som brann hål på med. Men vänta till nästa service innan jag åtgärda de. Tempo givaren fixa man provisoriskt och hållet är tätat och värme skyddat. Verka bli så på en del maskiner enl trech.
Tempgivaren - Garanti.Bromsklotsar - Slitagedel, ej garanti.Hålet i avluftningsröret - Garanti, tycker jag det låter som?Gängorna till backspeglarna - Garanti, annars ramlar dom ju av och det lär inte vara slitage?Winchen - Garanti, den sitter ju monterad orginal?Skruvar till kylfläkten - Garanti, annars lossnar ju den delen från hjulingen?Jag kanske bara är FÖR optimistisk, vad vet jag??? Hur som haver så hoppas jag, troligtvis vi, att det löser sig för Dig!!!