Inget personligt mot dig oskar,vet att du menar väl.Men vi får in MINST 2-3 jobb i månaden som är direkt rellaterade till olika forumstips.Typ"hasse på forumet sa att man skulle bygla den röda kabeln med den blå så skulle maskinen göra 100 blås" vad kostar en cdi_box? jasså,,,3500kr oj oj oj...Jättetråkigt att få in såna jobb.Därför råder vi ALLA våra kunder att läsa manualen INNAN dom börjar använda produkten.Om man köper en tv så läser man manualen o följer instruktionerna,,,så varför inte göra detsamma när man köper en atv för 85000kr??? MVH//hades
En riktig man läser aldrig en manuall
har litt risting i styret når jeg ligger over 90km.
Tänkte på denna tråd när jag var ute och åkte idag på en bitvis isig skogsväg med varierande altitude. Och insåg mitt i en ganska brant helt isbelagd backe att jag bara hade bakhjulsdriften in och aldrig kommer klara backen med enbart bakhjulsdrift, la tummen på knappen å förde den ett klick åt vänster å gasade onödigt mycket uppför så man åkte på lite smygställ samtidigt som man drog på sig ett leende och resan fortsatte.Skulle jag ha åkt X8 skulle jag alltså få försöka stanna och försöka vända alt. backa ner för denna smala is backe med ganska grova diken på sidorna och sedan väl nere stanna igen å vända och medans man står still lägga i AWD å sedan ta sats uppför backen!?? Var det inte 2012 i år (förlåt )
Hur är X8 jämfört med tex outlander xt?Är den nå lekvänlig eller känns den klumpig o så?Törstig?