Klarte å få sugd ut 4 dl i dag å den er fortsatt over max merket.Jeg skal ringe min åf i morgen og spørre vem som gjorde servisen.Det ser ut som det er blitt fylt olja til det rant ut, det kan jo umulig være bra for motorn
Plockade isär o kollade lite på avgassystemet igårkväll och tror som sagt att det finns hk att hämta med ett bra helsystem.. Dock kunde jag såklart inte hålla mig från att modifiera något på orginalet när man ändå var i farten. Sitter en stor och ful katalysator i ljuddämparen som kändes som en cancersvulst som var tvunget att avlägsnas så fort som möjligt .. dock gick det inte lika fort att ta bort den från X8:an som från X5:an... Typ 11 stycken 50cl Pripps blå senare låg katten utanför ljudämparen o allt var ditmonterat igen. Hörs stor skillnad redan på tomgång med ett dovare o fylligare ljud.. skillnaden i acc o toppfart är uppenbar o nu accar den riktigt hårt till 110km/h vilket den inte gjorde tidigare, hela maskinen känns starkare o piggare med ett betydligt trevligare ljud dessutom .. dock blir det såklart ännu bättre med det riktiga helsystemet på!!
Provkörde du efter 11 öl !?!
nice att det var så lätt att få mer effekt menar du en katalysator eller själva insatsen?
Hade dock hjälm!! Allt för regler och säkerhet .. dessutom försökte jag hålla mig under 120km/h..