nja, jag tycker inte det låter bra, jag är ju själv en av grundarna till en ATV-klubb men syftet med den är inte att jamsa med kommunen och skriva bokföring och sån skit, utan att träffa likasinnade och köra hjuling! och så tänker nog majoriteten, därför är det ju bra att man kan vara med i en stor förening som sköter myndighetskontakten på högre nivå än bara den egna kommunen, för att på längre skit verka för diverse lagändringar.och ju fler medlemmar i denna stora grupp desto större slagkraft! se på ACCS med över 10.000 medlemmar, de ses som en remissinstans i många frågor, t.ex. när 30-årsregeln höll på att stryka på foten så var de med och bromsade det, men tyvärr är det många frågor där dom inte får vara med i beslutsfattandet också, men då hänger dom på låset till transportstyrelsen ganska omgående om någon ny idiotregel klubbas igenom. Så vill jag att SATVF skall utvecklas på sikt. ju fler som är med desto större knytnäve att slå i naturvårdsverkets bord!och lägger man ut det på mindre klubbar så riskerar det att stanna just där..
Låter som ett mycket bra förslag, vi i skåne behöver stöd och hjälp att få köra lagligt.