Nämen, tycker du inte att bruksanvisningen ger dig all den information du behöver
Den ska låsas med 2 "D" sprintar wiern drar man runt plast grejen fram och sen fäster man den i bakersta delen på plogramen fråga inte varför de har jag ingen aning om
Skämt och sido , kolla i "Vad har ni gjort med era Goes" -tråden på sidan 7. Där ser du hur Krigar Kaj monterat winchen till plogen vilket är på samma vis som jag har det. Du ser om du kollar noga även sprintarna som fäster plogramen i plogfästet under maskinen.
Ingen aning va så på min i alla fall men jo wiern går av lite då och då skaffade dynema och den håller bra mycke bättre
Fick du den löst och inte i paket? Var väll tre eller fyra lådor om jag inte kommer ihåg helt galet. Nåväl, om du inte fick något papper med så är det ingen förlust för det var bara skit. Jag har valt samma lösning som Krigar Kaj just pga riksen för nötning/belastning (som jag läst mig till här på forumet) med en syntet lina. Köpte en från ATV-huset på 3.6 meter för 160:-