Jag har bes våran can-am 3 eller 4 gånger och ingen av gångerna har de kollat vilka hjul som bromsar när. De har inte ens startat den någon gång. Kom bara ihåg varningstriangel.
nu har jag i besiknings tider frågat vilka regler som gäller för 4hjuling med b kort,, många diskutioner om broms krav att de måste sitta ett där både fram och bak ska funka när man bromsar med fotbroms,, enligt svensk bilprovnings regler,från deras informations tekniker som man kan ringa och fråga,, borde veta hur de är,, och kollade då sp om min 450 yfz och han sa då, står de ej i reg bevis om broms krav så besiktas den som mc och då inge krav och 4 broms system,, e märkta lysen ej krav, bara ljusbilden e korekt, och ska man sätta dit lysen som e godkänd, ska de va 2 st pg av 2 hjul fram= 2 lysen, 1 hjul= ett lyse osv,, trimrör, ska dom kunna bevisa db nivån bara,.. och varnings triangel,, som oftas tydligen glöms enligt han
och ska man sätta dit lysen som e godkänd, ska de va 2 st pg av 2 hjul fram= 2 lysen, 1 hjul= ett lyse osv,,