Oki, då kör vi!!! Vi samlas 11,30 vid shell Hentorp och vidareutvecklar vårat resande då om det är oki.
Då ska vi se... lördag alltså! bor i lyrestad o kommer traila till Vassbacken isådana fall.. där det hela verkar börja om jag förstår det hela rätt? Hur många är vi som kommer att mötas i vassbacken tro? O vad ska man ha med sej tro? Detta blir premiären för mig att åka på atvträff Hoppas på guldväder annars finns ju regnkappa Kommer det bli mest på skogsvägar o så lr blir de mycket asfalt åka? Då min inte är reggad
Den är reggad som motorfordon o försäkrad å så. Brukar köra en heel del på vägen med den ändå faktiskt... Får ju köra fram o tillbaka mellan mina marker å så
Njo, det blir svårt att ragga rätt på en sådan bara så där rätt upp o ner... Men får som sagt hävda att man har marker upp där! Är ju inte så mycke polisen där uppe direkt... å som sagt blir det antagligen mycket körande på grus å mindre vägar å så?
Jo, det antog jag nästan... Men om ni har några som helst invändningar till att jag kör med Terrängreggat typ på våra träffar så förstår jag absolut det o respekterar det 100%... Så hur känner ni?
Min (kanske fler?) policy är att köra vuxet och lagligt. ( alla ni som nu börjar prata om ostrypt med raka rör kan ju knipa igen). Det jag menar är att ingen utomstående ska behöva bli arg på oss. Om polisen kommer ska de inte ha något att ta oss på. Men som sagt i det aktuella området som vi kommer vara i den 10e kan du ju hävda att du är på väg till mark. Det är ju lite svårare med det argumentet i centrala stan... Så: ok för mig!
Kan man inte ha mark på andra sidan stan då!! Hellman kör 20 hk och lagligt nu så alla vet