... för det är väl inte så att raw jobbar i skövde, nä? va? Men det låter ju nästan som att vi har en plan!
Ni slutar väl inte tidigare på tisdag, som jag, eller? annars är det ju bara månd, tors eller fredag att välja på. Fredag kanske går bort...Jag menar inte att vi måste åka till Tidaholm, men jag gör ju vadsomhelst för att få lite sällskap!
Nä, vi har ju inte lyxen att sluta tidigare. OM vi inte blir klara tidigare så vi kan flexa.
Jo raw jobbar i Skövde by, sneglar till höger varje morron mot Volvo om man ser någe raptor, hehe.Får se om jag tar quadden den dagen d blir.....
Ok, förlåt då. Måndag/Torsdag? 16:00? "Får se"?? Du har ju ny och allt! Det är klart att du kommer med!
Nu känns det som en liten obetydlig kort efter-jobbet-tur har vuxit till en hel j_vla klubbträff!Kanske dags att skapa en ny tråd bara för volvoöstra-parkeringen?
Faen va roligt de vore å samla ALLA för samkörning =) folk skulle ju glo ögonen ur sig när de kommer en hel drös med 4hjulingar =) lr bara samlas å tjöta =)
Menar du att det börjar dra iväg lite. Hmm, undra vad Nissebengtssonpojkarna tycker när vi invaderar parkeringen med quadar.