Är det nån av herrskapet som skulle vara intresserad av att åka på crossbana (svartbana då) i närheten??
Sluta du tidigare än oss andra dödliga ? de stod bara en Harlyåkesson breve min när ja kom ut i dag =(
Jag har pratat med killen som har hand om Skulbo banan i Tidan, om vad de tycker om det skulle dyka upp en massa fyrhjulingar, och om det är nåt underhåll på banan. Det var inga problem att köra där så länge man håller sig till uppsatta regler och betalar avgiften (som går till underhåll av banan) 30kr per gång eller 200kr för en säsong. Det är öppet Tisdagar och fredagar 17-20 och Söndagar 10-13 Banan är en gammal tävlingsbana men nerlagd.
Okej! Skrev du inte nått om nån mark också som du skulle kolla upp tidigare i tråden?
Tror det var Darkdog som skrev det
Hmm. jag smet visst lite tidigare idag, undra vad det kan ha varit som lockade hemma så??? synd att du inte såg min parkering 1mm brevid din! Kör du i morn, det gör jag?
jo de va ja som skrev om mark har ett arrende nu. vi som har de håller på att fixa o dona lite just nu så vi får se hur de blir, tror de blir fint men de kommer att ta ett tag. samt att markägaren inte vill ha folk hela tiden runt huset, samt obehöriga där. men kommer att slänga upp när de e dax för körning där.