Hej.Lägger ut min Kawasaki bruteforce 750 -10 vägreggad med 142h.Den är i fint skick och går mycket bra, den är inköpt på four by four i Södertälje och jag är 3:e ägaren.Den hade gått ca 80h när jag köpte den och har bytt olja i motor och diffarna med täta mellanrum i samrådan med auktoriserad Kawasaki åf, kollade ventilerna vid ca 120h då monterades även big gun helsystem och msd F/I box samt K/N luftfilter.Utrustning:*full armor hasplåt ( aluminium )*warn winch r/t 25 fram*warn frontmonterat plogfäste*warn plog*thor larm med fjärrstart*big gun evo helsystem, lindat med titanium avgasbandage*msd fuel/ignition box*k/n luftfilter*packbox bak*12" itp alu fälg med 27"-9"-12" fram och 27"-12"-12" bak maxxis bighorn i bra skick.*2st vision x solopod bak som backlampa*4st 45w xenon arbetsbelysning fram*orginal hjul och avgassystemet finns kvarPrisidé: 98000kr med ALL utrustning, priset går att diskutera beroende på vilken utrustning man vill ha med.Prisidé naken: 78000kr (Utan hasplåt, xenonljus, backljus, packlåda, plog, MSD box, Big gun helsystem, 27" hjulen.Innan ni ringer/mailar och lägger bud/skambud så kolla upp vad sakerna kostar att köpa.Fler bilder kan fixas vid intresse.Med vänlig hälsningJimmy. (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)