Har även märkt att det slår som fan å låter illa när jag trycker ner fotbromsen nu när det är halt, lite abs känsla.Tror det kan bero på trycket också,Måste ta mej ut å skruva lite ikväll.Någon annan som har råkat ut för fenomenet?
Det är transmissionen som blir och slå när man enbart bromsar med fot bromsen det vill säga bak bromsen. För det blir väll bara att slå precis när du släpper på bromsen så att hjulen börja rulla igen eller?pga att hjulingen motorbromsar så blir det olika hastighet på hjul och transmissionen när hjulen vill börja snurra igen.Svårt att förklara men det blir så på min grizzly också. Kanske finns någon annan som kan förklara bättre om dom vet hur jag menar.
Det är transmissionen som blir och slå när man enbart bromsar med fot bromsen det vill säga bak bromsen.
Spänningen stiger!Tog med mej min bäste vän 2kw's värmefläkten ut i bon å letade fel.Visade sej att det är ett bromsbelägg på vänster fram (inre) som kärvar:)Så inge allvarligt men störande på en ny maskin.
Skriv ner lösningen så skall jag kolla om min gnisslande högersida har samma problem