Det som stör (jag hörde en del vid grillen) är vell att det gasas rätt rejält nere på plan och det med det underlag som var då är inte så bra om man skulle behöva stanna. risken för att köra på någon är ganska stor. Kör sakta på planen och kring fiket/klubbstugan det är bättre så slipper vi en massa gnäll. gasa i skogen istället. Att dom som kör med bil i skogen gnäller kan jag förstå, dom är lite avundsjuka för dom sniglar sig genom skogen medans vi med atv kör som kaniner
Jag är väl lurad som vanligt men jag fick den uppfattningen att BMK hotas av ned läggning och ville ha stöd i form av mer medlemmar.Så nu var vi 53atv och 5st bilar. Ja även vi med atv tycker att det är trångt men vi påvisar att områden behövs.Det måste ju även synas i klubbkassan kan man tycka.Men är det så här man tackar stödet så skit i det.Botkyrka kommun tycker säkert att 5bilar i månaden samt ett par endurohojar och nått folkrace event är värt att låta bevara då högstabanan har allt utom platsför bilarna.Om motor sporten skulle lära sig och samarbeta skulle den vara extremt stor, sånt hörs.Men om man inte ens kan samsas inom samma omr utan gnäll 1-0 till kommuner markägare politiker.