Vaknade du sen eller??? har en 650can am 2011 och piskar vilket Kawwa som helst, men blir frånåkt som om det vore en trampebil av polarens 1000cc outlander....
Typiskt Can-Am folk Nu är det väl inte 100% test , men om man ser på filmen så reser sig kawwan en bra bit men ändå håller den sig inte så långt ifrån Outlandern ? eller har jag fel ?Dessutom så är jag 100% säker på att du inte piskar vilken Kawwa som helst med din 650cc gula hamster
Har inget med Can Am folk att göra... bara fakta och många tester..... och tyvärr, du har 100% fel.... har inget emot Kawaras sålänge jag slipper äga en... (ta inte allt på blodigt allvar)
Vill gärna se en film på när du kör ifrån en brute med din 650. Har ägt en 750 brute och kört både 650 canam och 800 canam och kan säga att 750 brute är lika rapp eller tom rappare en 800 outlander 2010-. 650 är inte långt ifrån men tror fortfarande inte du kör ifrån en 750 brute med den.
Har två polare med 750 Brute, och dom hänger med upp till ca 40km/tim sen drar jag ifrån, det hela började med samma tugg som du kör... tills vi testade och testade... samma resultat om och om igen.... dom fick helt enkelt ge sig.... men din maskin kanske är speciell, vad vet jag!! Har själv provat mot polarens 1000cc och det är enorm skillnad när han redan från 0 på högväxeln åker ifrån mig på bakhjulen.... what can I say..... The ride says it all!!! (Sen skiljer det ju ca11hk mellan en Can Am 650 och en Brute 750, tror nog att dom märks mer i det högre registret.. eller? och mellan Can Am 800 skiljer det ju närmare 20hk och en hel del i vrid med, så jag vet inte vad jag ska säga om att du tycker att Brute 750 är rappare...)
Ok, jag ger upp!!! jag vet du har rätt!!!!! (vilket är det samma som att HA rätt)
jag håller med till 100 procent
Jag lägger mig i denna tråd för jag har inte provat en kawa men har sett lite video klipp och tycker den verkar helt underbar i krypkörning vilket can-am saknar helt och då menar jag både 800an och 1000cc vilket jag har nu så min mening är att man ska ha en maskin som passar en själv och vilken körning man har men det blir för dyrt med olika maskiner till olika ändamål därav får man kompromissa lite Å ja jag skulle vilja ha en kawa med