Sitter ju och knappar på iPad2 och det går inte lägga upp några bilder med den men jag kan ju länka bilderna http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=39151.0
Din gås ser ut att ha en bra markfrigång? Gjort nått med den förutom större däck?
jag har ägt en goes 520 -10, en cf x7 kort-10, en bruteforce 750-08 och en cf x7 lång.Ska försöka komma med lite erfarenheter här.goes 520: Min första maskin,Först det dåliga. plasten är skitdålig, växelföraren är jobbig, vinchen sitter helt åt helvete ( blev modifierat med artrax 2.5 samt uppflyttat).bra: annars bra maskin för dem pengarnacf x7. dåligt: orginal vinch suger, otäta framlampor, hade lite barnsjukdomar som gick på garanti. bra: extremt bra och tålig plast, skön växelförare. snäppet bättre än goes 520cf x7 lång: Dåligt: orginal vinch suger.bra: bästa maskin jag haft allt det som va bra med den korta plus att denna hade bättre klipp, skönt med den långa hjulbasen vid klättring och när man ska över diken osv.
Upplever du x7lång bättre i skogen än den korta?Sitter det inte samma motor i dom?Vad var det för barnsjukdomar?Vart grymt nyfiken på denna maskin efter ditt inlägg:)Har småbarn som jag vill kunna ha med ut i skogen så småningom,därför känns den långa aktuell, men samtidigt får den inte vara för klumpig.