Jag menade givetvis sån tjock man kan köpa, eller kanske inte finns till goes?
jäkligt snygga fälgar . är du nöjd med däcken?
Jag har haft min Goes 520 nu i en månad och har hunnit plocka på lite prylar.Moose 387X Black fälgar 27" Kenda Bear ClawSpop variatorkit fas 26st 10w led lamporJula mjukväskaBronco handtagsvärme + tumvärmePowermadds handskydd (ej montade än)Lite dekalerFlyttat vinschknappenFlyttat in nrplåten
GRYM!!! Jag väntar med spänning på min, tydligen är leveransen till Sverige försenad. Enligt rykten skall dom eventuellt dyka upp under vecka 48, vi får se?Jens
Jag har hört att dom inte kan leverera några mer 520 det här året!! Skulle sälja en och ringde då o frågade om lev tid och fick svaret att jag inte kan få någon det här året. Men det var över 1 månad sen visserligen..Mvh
Hörru du Kaj Grymt snyggt moddad liten gåås..
Ja men det finns säkert några i landet, bara att ringa runt lite.
Jag beställde min för snart 3 veckor sedan. Jag mailade ÅF och fick till svar att det stämmer att leveransen är sen. Däremot sa han inget om att maskinen skulle dyka upp först nästa år, utan sa bara att han återkommer när maskinen kommit. Så frågan är om maskinerna som låg ute på Atlanten har tagit en omväg, eller om inga maskiner kommer att komma före årsskiftet? Vet någon isåfall när leveransen är tänkt till SverigOe? Man har ju inte bråttom, men visst f-n känner man sig som ett "litet" barn på julafton...förväntansfull! Och i all iver mailade jag faktiskt ÅF idag och kollade ifall han kunde ge något ungefärligt leveransdatum, håller tummarna!Jens