Bra pris är ju också önskvärt inte som det brukar vara i Sverige med alla dessagalna påslag...
Helt rätt vi på Swedish Performance vill utveckla mer produkter till Cf Motos olika modeller Vi kan ta fram bra lösningar tack vare er som lånar ut era fyrhjulingar till oss Vad som vi har på på utvecklingslista är bla bumpers och annat.Hör av er om ni vill hjälpa oss och ert bankkonto.Mvh Swedish Performance Offroad Parts/SPOP
bankkonto ??
Hej!Vi på Trech hade en gång i tiden en vision att komma ut med massa roliga tillbehör till cf Moto eftersom det är det märket vi lagt vår själ i.Problemet jag upplevt är dels att det är svårt att få någon i Sverige att tillverka det jag ville, tex så har jag haft avgassystem och frontbumper som projekt i närmare 3 år.Nu kommer Atvsweden med ett system från Feritta som landar bra i pris.Frontbumper letar jag nu ställe för tillverkning, så får vi se om det kommer fram nått inom snar framtid.Sen är det ju så att delar kostar lika att tillverka oavsett till vilken maskin, vilket gör att det blir procentuellt dyrare till en billig maskin, relaterat till maskinens inköp.Köper man en cf Moto för 49000:- och vill ha bandsats så får man ge nästan lika mycket för den, då känns det mycket dyrare plötsligt. Köper man billigare ATV:er är man mer priskänslig.Med vänlig hälsning, Benny
jag tror han menar att om man vill hjälpa sitt eget bankkonto att inte tömmas lika snabbt som när man köper delar från kända leverantörer