VAD I HELVETE ÄR DET FRÅGAN OM!!!!!JAG ÄR JU FAAN INTE BORTGÅNGEN..DET ÄR NÅN SOM ÄR RIKTAD EMOT MEJ OCH VAD DET GÄLLER DET VET JAG INTE...HAR EN SON PÅ 2 ÅR SOM ÄR BORTGÅNGEN CA 5ÅR.. DESS GRAV ÄR PLUNDRAD PÅ BLOMMOR OCH GRAVSMYCKNING...DET ÄR NÅN DÄRUTE SOM HAR NU LYCKAS KOMMA ÖVER PÅ MIN DATA..DEN HAR LOGGAS UR FLERA GÅNGER MARKÖREN HAR RÖRT PÅ SEJ SJÄLV..NÅN HAR VARIT IN PÅ MIN DATA OCH LEKT JÄVULEN.....SATAN OM MAN NU VISSTE VILLKA DET VAR SOM LIGGER BAKOM DETTA..SÅ KAN JAG LOVA ATT DOM KOMMER ATT FÅ SPRINGA FÖR SINA LIV...JAG ÖVERVÄGER NU ATT GÖRA EN POLISANMÄLAN NU PÅ DETTA.....SÅ HALLÅÅ jag är inte bortgången.....faan vad lessen man blir!!!ingemar
Citat från: "ingemar"VAD I HELVETE ÄR DET FRÅGAN OM!!!!!JAG ÄR JU FAAN INTE BORTGÅNGEN..DET ÄR NÅN SOM ÄR RIKTAD EMOT MEJ OCH VAD DET GÄLLER DET VET JAG INTE...HAR EN SON PÅ 2 ÅR SOM ÄR BORTGÅNGEN CA 5ÅR.. DESS GRAV ÄR PLUNDRAD PÅ BLOMMOR OCH GRAVSMYCKNING...DET ÄR NÅN DÄRUTE SOM HAR NU LYCKAS KOMMA ÖVER PÅ MIN DATA..DEN HAR LOGGAS UR FLERA GÅNGER MARKÖREN HAR RÖRT PÅ SEJ SJÄLV..NÅN HAR VARIT IN PÅ MIN DATA OCH LEKT JÄVULEN.....SATAN OM MAN NU VISSTE VILLKA DET VAR SOM LIGGER BAKOM DETTA..SÅ KAN JAG LOVA ATT DOM KOMMER ATT FÅ SPRINGA FÖR SINA LIV...JAG ÖVERVÄGER NU ATT GÖRA EN POLISANMÄLAN NU PÅ DETTA.....SÅ HALLÅÅ jag är inte bortgången.....faan vad lessen man blir!!!ingemarlåter inte kul.. men fattar inte riktigt vad markören och en plundrad grav har med varann och göra men.. hmm :? kanske jag som har dysleksi utan att veta om de.. :wink:
staffan: jag har raderat den tråden som lades upp av någon som ville jävlas med ingemar. Så skiti detta nu och posta på i alla andra trådar. Du är duktig på att hålla trådarna vid liv men skit i denna.