Jo dom har. Nä den är illgul Fördelen med varsel är att du syns jävligt bra på vägen, folk en visas alltid att köra om 4-hjulingar men har aldrig blivit omkörd när jag har haft overallen på Den kostar 799:- men tycker det är billigt mot vad andra tar för varsel, den röda ligger väl på 499:- och är faktiskt fulare än varseloverallen
Igår fick jag mail från ÅF, 4-hjulingen hade kommit! MEN...när dom skulle montera hasplåten så visade det sig att dom som levererat hasplåten hade skurit ur galet, så den passade inte! Är det inte det ena, så är det det andra...som kärringen sa när hon blödde näsblod...
Hihi nyss kommit in efter premiärturen.vart lite skogstigar me snöblask, men blank is parkeringarna var klart roligast
Hoppas du får lite tröstpaket av tomten för nu har du väntat och haft otur hela tiden, och att falla på mållinjen...Men tro mig, du kommer älska det när den kommer för det är riktigt kul att köra.
Jag fick min gås igår, så det blev 2 mils mysåka direkt. mycket trevlig att köra måste jag säga.