jag avbokade min å köpte bil istället.. men när jag pratade med åf i lördags sa dom att hjulingarna hade kommit i hamn i göteborg iaf
har en ltz sen förr som ja kan åka lite på. och sen har ja lånat en linhai 400 nu som ja har åkt lite på, och visst är det roligt att åka. men när man inte har nån att åka med tröttnar man efter några timmar. och plogredskap har jag redan så snön är inte heller nånting jag "måste" ha en fyrhjuling till.. tänkte även på att en ny fyrhjuling kommer man aldrig kunna sälja å få tillbaka pengarna på om det är så man inte vill ha den kvar..å sen att fyrhjulingen var försenad och jag hittade en fin bil till bra pris mitt i alla funderingar gjorde att de vart som de vart men kommer säkert ångra mig när man de börjar dyka upp bilder å trådar här om alla som fått sina nya goes
men att de är på svensk mark är ju GOOOODA nyheter!!! Då kommer de snartTack för lite glädjande nyheter (behövs efter en riktigt pissig dag på jobbet)
Han kan aldrig ha för lite leksaker
Bara att roffa åt er varsin ni som väntar
...väntar....väntar....väntar....SUCK!!! Snart får den f-n komma...helst innan snön!
Pratade med min åf igår å han sa att det är massa goes inkommande, jag får vänta till runt 20/12. Det är länge till dess.