Det är mera ork i Raptorn, bättre vrid.För gata skulle jag nog föredra Raptorn. På bana lutar det mer åt LTZ:an.../J
Men är det inte "jonet" som är här och tror igen...Håll dig till din "super" Predator så blir allt bra ska du se... Vart är filmen från i lördags förresten? Eller rättare sagt: Vad har du för ursäkt att komma med?För att återgå till ämnet så vill man ha vridet för att busa med på gatan, som är i Raptorn. Bättre komponenter och bättre väghållning i en LTZ, vilket du har glädje av exempelvis på crossbanan. Men ska du hänga med i SuperMotard och Isracing, exempelvis, måste du trimma. Vilket du även behöver på en Raptor...LTZ:an verkar grymt busvänlig också, kika på Kjelle. Men jag saknar vridet som den större motorn ger.Men vad vet jag. Jag tävlar ju bara, framgångsrikt, med en Raptor.../J
vet du vad, ja tog starten över 3 yfz 450 1 yfz 660 1 suzuki 450 och 1raptor 350 i lördes
hahahah hörs att dom flesta bara kört väg här, hård bana gör att det ryker väldigt väldigt mycke och i en start med 7 st quads kan vem som lista ut att de inte går att få bra bild, bättre o vänta med att filma till tillfället blir bättre, ja lär ta starten igen utan problem.köp predator 50 jubeleum dom piskar allt hahahahahahhaah