Vart lämnar ni in era 4hjulingar på service i göteborgs trakten. hadde inne den på första service hos whels4you. vet inte om jag gilla priset.
Citat från: helgered88 skrivet 5 oktober 2011 kl. 20:16:52Vart lämnar ni in era 4hjulingar på service i göteborgs trakten. hadde inne den på första service hos whels4you. vet inte om jag gilla priset.Jag köpte min däroch gjorde första servicen där. Håller med om att priset är i sjukaste laget. ATV huset finns ju oxå. vet inte vad dom tar iof.
Jag bor 8 mil norr om Götet i herrljunga, här finns en massa fina grusvägar men ingen att åka med.
Citat från: Rickard J skrivet 5 oktober 2011 kl. 20:35:39Citat från: helgered88 skrivet 5 oktober 2011 kl. 20:16:52Vart lämnar ni in era 4hjulingar på service i göteborgs trakten. hadde inne den på första service hos whels4you. vet inte om jag gilla priset.Jag köpte min däroch gjorde första servicen där. Håller med om att priset är i sjukaste laget. ATV huset finns ju oxå. vet inte vad dom tar iof. Jag vet inte vad ni anser vara ett sjukt pris men Atvhuset ville ha ca 2500kr för första servicen. Då ingick även ventiljustering.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️